NAJBLIŻSZY MECZ ZAGŁĘBIA   [X]
Wyjazd:
Data: , godz.
R   E   K   L   A   M   A
  
MENU
 
KLUB
 
I ZESPÓŁ
 
ARCHIWUM MECZÓW
 
KONTAKT
 
 


Zawisza lepszy
Zawisza lepszy(24.09) Zawisza Bydgoszcz pokonał 2:0 Zagłębie Lubin w spotkaniu 9. kolejki T-Mobile Ekstraklasy.

Zawisza Bydgoszcz - Zagłębie Lubin 2:0 (0:0)
Bramki: Vasconcelos 62, Drygas 89

Kategoria: Liga
Czytano 6626 razy | Wersja do wydruku

R E K L A M A
Ostatnie wydarzenia:

R E K L A M A

Pamiętasz ten mecz?

R E K L A M A

Wasze komentarze:
(24.09.2013 - 19:58) - popo (91.236.33.86).
super ZAGŁĘBIE NIC SIE NIE STAŁO ZNOWU SIĘ PRZEJEBAŁO DZIADY SZKODA NA NICH BYŁO KARNETU LUDZIE BEZ HONORU
(24.09.2013 - 19:59) - rh (89.70.138.170).
Buczek dalej kurwa macaj się z tymi pizdami huj nie trener jesteś a wrecz pizduś.

DAWAĆ LENCZYKA
(24.09.2013 - 20:03) - kibic (83.1.212.177).
OREST LENCZYK RATUJ !!!!!!!!
(24.09.2013 - 20:03) - bogdan (91.236.34.210).
Buczek do dymisji nie rob wstydu czy wszyscy sa slepi i będą cicho siedzieć az pogrzebiemy szanse na pierwsza osemke
(24.09.2013 - 20:12) - ZNAWCA (89.174.72.241).
Gratulacje dla Zawiszy
Nasi chodzonego Jeża. Jak można
Dobry komentarz Mielcarskiego
Niech się kierownictwo zastanowi gdzie Zagłębie idzie. Niech się zastanowią czy chcą mieć trenera który jest kolegą i poklepuje po pleckach czy trenera który wymaga.
Pierwsza Bramka Jeż traci piłkę i nie walczy tylko chodzi mimo że graliśmy 11 tak naprawdę graliśmy w 10 do czerwonej kartki bo Jeż cały mecz przechodził i graliśmy w 9.
2 bramka jeszcze nie było strzału a Gliwa już leży hehe zabierzcie go z tego miasta IV ligi wypożyczcie. Karygodne co ten gość wyprawia.
A jeszcze jedno na stojąco i jednym co się chciało Piech i Cotra wygrać nie można
(24.09.2013 - 20:14) - ZNAWCA (89.174.72.241).
Gratulacje dla Zawiszy
Nasi chodzonego Jeża. Jak można
Dobry komentarz Mielcarskiego
Niech się kierownictwo zastanowi gdzie Zagłębie idzie. Niech się zastanowią czy chcą mieć trenera który jest kolegą i poklepuje po pleckach czy trenera który wymaga.
Pierwsza Bramka Jeż traci piłkę i nie walczy tylko chodzi mimo że graliśmy 11 tak naprawdę graliśmy w 10 do czerwonej kartki bo Jeż cały mecz przechodził i graliśmy w 9.
2 bramka jeszcze nie było strzału a Gliwa już leży hehe zabierzcie go z tego miasta IV ligi wypożyczcie. Karygodne co ten gość wyprawia.
A jeszcze jedno na stojąco i jednym co się chciało Piech i Cotra wygrać nie można
(24.09.2013 - 20:14) - ZNAWCA (89.174.72.241).
Gratulacje dla Zawiszy
Nasi chodzonego Jeża. Jak można
Dobry komentarz Mielcarskiego
Niech się kierownictwo zastanowi gdzie Zagłębie idzie. Niech się zastanowią czy chcą mieć trenera który jest kolegą i poklepuje po pleckach czy trenera który wymaga.
Pierwsza Bramka Jeż traci piłkę i nie walczy tylko chodzi mimo że graliśmy 11 tak naprawdę graliśmy w 10 do czerwonej kartki bo Jeż cały mecz przechodził i graliśmy w 9.
2 bramka jeszcze nie było strzału a Gliwa już leży hehe zabierzcie go z tego miasta IV ligi wypożyczcie. Karygodne co ten gość wyprawia.
A jeszcze jedno na stojąco i jednym co się chciało Piech i Cotra wygrać nie można
(24.09.2013 - 20:15) - Artur (83.29.119.28).
Przyglądnijcie się obydwom bramkom Jeż stoi!!!Czego on jeszcze gra zero zaangażowania!Oddać ten szrot do Polonii!
(24.09.2013 - 20:23) - kibic (80.239.243.143).
ale kurwa padaka... wiem ze mecz przyjazni no ale kurwa co za kaszane pokazuja to masakra....
(24.09.2013 - 20:23) - lza (91.236.32.129).
Kompletne dno, brak jakiegokolwiek zaangażowania, choćby minimalnej chęci gry. Celowe pozorowanie gry. Najgorsi byli- Jeż, Piątek, Kwiek, ale to co wyprawia Jeż jest dla mnie szokiem! Symuluje grę, a właściwie sabotuje, np. podaniami w tył, albo niecelnymi wrzutkami. Co on robi od dawna na boisku nie wiem. Banaś kilkakrotnie ośmieszony. NIKT NIE JEST ŚLEPY, OD DAWNA W ZAGŁĘBIU COŚ SIĘ DZIEJE A będzie jeszcze gorzej...
(24.09.2013 - 20:35) - bibikusa (172.56.33.26).
Wywalic Buczka jak nsjszybciej bo lecimy do 1 ligi
(24.09.2013 - 20:35) - bibikusa (172.56.33.26).
Wywalic Buczka jak nsjszybciej bo lecimy do 1 ligi
(24.09.2013 - 20:36) - grzesiu (83.27.142.194).
Wkłądy do koszulek i tyle w temacie. BANAŚ TO JEST DNO i już od kilku meczy niski poziom.
(24.09.2013 - 20:40) - Kibic (89.68.96.217).
Dno żenada i syf. Prezesinko nie trzeba się znać żeby prowadzić klub, za to trzeba mieć wokół siebie ludzi którzy są profesjonalistami, fachowcami. Trener młodszy kumpel piłkarzy czy on ma w ogóle poważanie u piłkarzy czy to nasze gwiazdeczki opieprzają młodzika. Prezesiku jak sobie nie radzisz to mogę udzielić tobie kilka celnych uwag i to całkiem za darmo. Zobacz jak Smuda odmienił Wisłę. Buczek powinien być 2 trenerem i dalej się uczyć. Bierz się do roboty bo pracy jest mega dużo
(24.09.2013 - 20:40) - Horacyś (78.8.232.198).
zagłębie profanuje piłke nożną! poddać ten klub!!!!!!!!!!!!!!! zakręcić kurki z ciepłą wodą i pieniędzmi! dość placenia darmozjadom! toć to komedia !
(24.09.2013 - 20:56) - Kibic (89.68.96.217).
Może mógłby ktoś zrobić listę nieudanych prezesów, dziwnych działaczy, trenerów,nie trafionych transferów i dziwnych transferów za rządów ludzi niszczących nasz klub, czyli od momentu kiedy to zwolnili Prezesa Pietryszyna. Jakiego mamy gospodarza w kraju to takich fachowców mamy w klubie. Może jakiś dziennikarz zajął by się tą patologią, wyprowadzaniem kasy z klubu i rozliczyć tą zorganizowaną grupę
(24.09.2013 - 20:58) - Tomcio (83.10.73.103).
zastanawiający brak szybkości i brak dokładności .....jaki błąd popełniono w trakcie przygotowań do sezonu.....lub błędy
(24.09.2013 - 21:08) - bob (91.236.34.216).
Po co męczymy się z Buczkiem? 5237 kibiców było na meczu z Koroną a w pierwszym lipcowym meczu z Pogonią 8135. Z Jagielonią, z taką grą jak ostatnio, może być bardzo źle ale jedno jest pewne - liczba widzów jeszcze się zmniejszy bo ludzie mają dość nieudolności zarządu, piłkarzyków i trenera! Po co na siłę promują gościa , który w dzisiejszym meczu przy wyniku 1-0 miał dziwne tiki nerwowe? to ma być trener? Ciężko mu było pomyśleć nad ustawieniem drużyny bez Jeża, nie potrafił wyciągnąć wniosków z meczu z Koroną gdzie dobry był tylko wynik a gra wołała o pomstę? A może chodzi o to aby spuścić Zagłębie z Ekstraklasy i stwierdzić, że w Lubinie nie ma zainteresowania piłką i zakończyć sponsorowanie Naszej drużyny a kasę przekazać do innego klubu? Zastanówmy się nad tym !!!
(24.09.2013 - 21:23) - que (83.100.154.50).
PIECH, COTRA i BILEK - jedynym ktorym chce sie grac i biegac, Piech biegal za kazda pilka w ataku zeby ja odebrac, Cotra robil wspaniale akcje ktore trzeba wykorzystac a Bilek tak walczyl ze nie w jednym meczu poswiecil swoje zdrowie. Reszta? Dno.
(24.09.2013 - 21:40) - przetrzeć oczy (77.255.6.79).
Oglądając 1 połowę miałem wrażenie,że piłkarzyki grają tak,aby sobie nie zrobić krzywdy.
Takiej partaniny w kopanej powtarzam, to kolejny mecz, dawno nie widziałem! Piszecie o derbach?
To piszcie i zobaczcie co sie stanie we Wrocku.
Tym żelom nie chce sie grać! To jest żenujące, mieć ręcznik w bramce i kopaczy,którzy grają tak aby przegrywać co sie da, ile się da i z kim się da! Jestem tak wkurwion ,że odechciewa mi się na tych pajaców patrzeć!
Panie Prezio, Panie od WF-u, reszta tej cholernej chalstry pseudodziałaczy.... WON! Koniec moich pięniedzy dla Was. Koniec mojego czasu i moich nerwów!
(24.09.2013 - 21:42) - Pułkownik Nascimento (62.87.254.252).
Przy 2 bramce ktoś z trybun podrzucił Gliwowskiej karton i gliwa sie polozyl
(24.09.2013 - 21:48) - OBIEKTYWNIE (176.101.143.120).
Dość już tej amatorszczyzny ... na ławce i na boisku

BANAŚ - co najwyżej ławka - GLIWA - wiadomo

Buczek na co trzymałeś Jeża tak długo - i jeszcze zmiana Oleksy na Przybeckiego - efekt obie bramki po akcjach z lewej strony - "bronionej przez Jeża"

Szkoda że RAKELS nie wszedł jeszcze później

Buczek - słaby jesteś - daj sobie spokój za wysokie progi
(24.09.2013 - 21:53) - Były kibic (78.10.67.90).
Dno i jeszcze raz dno!
Niektórym przekrętasom z KGHM ten klub jest POtrzebny tylko po to ,żeby kręcić lody i wyciągać grubą forsę.
Ale ten biznes już się kończy!
Góra chcę się pozbyć tego balastu.
Zabierają kasę, klub leci na pysk.
Tyle w temacie.
(24.09.2013 - 21:55) - rui (89.79.241.65).
Horacyś- zarządzający Zagłębiem własnie na taką postawę jak twoja czekają.. Dlatego tak beznadziejnie jest prowadzony ten klub..Ciągle powtarzam że są plany zrobienia manewru z Bełchatowa, a potem KGHM będzie sponsorem biednego Śląska.
Pytanie do prezesa- dlaczego nie zatrudnicie Skorży który za pensję Hapala weźmie panienki za ryj i przeczołga po murawie, bo to co dziś pokazali to jawny sabotaż..
Skorża o 8 miejsce walczyc nie chce a co najmniej o 3... Pewnie to krzyżuje plany zniechęcenia do piłki Lubinian i dlatego stawia sie na niedoświadczonego trenera który powinien jeszcze statystowac u lepszych i doświadczonych...
(24.09.2013 - 22:03) - GRoVe (89.70.141.184).
Zagłębie ma słabego trenera. Zmiany po I połowie beznadziejne. Jak można zmienić Oleksego i w jego miejsce cofnąć Cotrę. Jeż nie powinien wyjść na boisko ba nie powinien wsiąść do autobusu jego zaangażowanie podczas meczu DNO!
(24.09.2013 - 22:10) - Darek (89.68.6.92).
NOWE ZAGŁĘBIE !!!
(24.09.2013 - 22:14) - pastora1 (178.181.194.250).
Gdzie są władze KGHM ??? Przestańcie płacić ns ten klub pieniądze !!! Mam nadzieję że z malinowymi też przegrają może w tedy klub kibica się o pamięta Dno , żenada cała Polska się śmieje w niedziele albo jedziecie z panienkami i zarządem albo pusty stadion
(24.09.2013 - 22:23) - Tomcio (83.10.73.103).
mam tylko apel do prezesa i działaczy ....nie ulegajcie populizmowi i nie zwalniajcie trenera bo być może jest to jeden z niewielu trenerów w historii tego klubu którem warto dać czas....pokazał to w pracy z młodzieżą i w Polkowicach...a w tym fachu trzeba czasu
(24.09.2013 - 22:39) - Lubinski (194.114.62.74).
Gliwa co za pech znowu rykoszet? Hahaha...
Jeż dośrodkowania żenada, spacer za piłką żenada.
Zmiana zawodnika w 90', panie trenerze gra na czas co by nam jeszcze jednej nie wcisnęli ? :) A może liczył pan na "czarnego konia" wejdzie i strzeli.
Banaś... ehhh bez komentarza.
Piech i Kwiek mocno zablokowani, pilnowani przez obronę Zawiszy.
Trenerze "zero" pomysłu na grę.
(24.09.2013 - 22:59) - wku....ny (78.8.43.62).
ADAM szacun ale ekstraklasa nie dla ciebie,jeszcze co najmniej 5 lat.Jeż dno kompletne,nie chce grać dla ZAGŁĘBIA a trener go wystawia,sam się określił chce do Nawałki,to niech wypierda...a,Rakels chce grać a trener go wystawia w doliczonym czasie ,karwasz twa mać dawać konkretnego trenera,wisła dostała franka i co?zrobił karwasz porządek,chce im się grać!!!!!dość czarów,albo zaczną,albo trzeba działać panowie z przodka.Dość kur..a minimalizmu w tym klubie!!!!JEż do lasu,z jabłkiem na plecach.Gliwa szmaciarz,zero kreatywności won z Lubina!!!!!!na jagę młodego Ptaszka nie inaczej........
(24.09.2013 - 23:13) - zdegustowany (89.171.250.201).
przestaje wierzyc w ten klub i w buczka. wcesniej popieralem danie szansy buczkowi. po dzisiejszym meczu uwazam, ze potrzebny jest twardy trener z nazwiskiem. taki, ktory zlapie panienki za pysk. mozna przegrac, ale trzeba jezdzic dupa po murawie. nie ma nawet tego.

LENCZYK, Ojrzyński lub Skorźa, ktory jedna noga jest w lechu. zyczylbym sobie lenczyka. niech dziewczyny zaczna od ginmnastyki, od podstaw. jeż ma klopot z bieganiem. piatek na boisku jakby za kare. kwiek to paralita, ktorego powinni pogonic z lubina. w bramce patałach, ktory daje sie przeskoczyc napastnikowi. do tego banas zagwywajacy jak amator z c klasy. nawet on zawalil. przynajmniej jak schodzil to widzialem, ze jest ewsciekly. brawa dla piecha i solidnego cotry. reszcie nie zalezy.oni zaglebie maja w dupie. ultrasi beda reagowac czy znowu zaspiewaja: czy wygrywasz czy nie????
(24.09.2013 - 23:22) - haha (62.87.214.91).
Powiem jedno mamy sklad na majstra tylko szkoda ze brak smudy albo lenczyka ewentualnie kacperczak nie widze innego wyjscia i majster nasz :)_
(24.09.2013 - 23:55) - RAS (89.68.9.187).
I znów gorzkie żale trzeba wylać. 25 lat chodzę na Zagłębie, właściwie od dziecka, ale takiego kur.wa syfu jak żyję nie widziałem. Te wszystkie Kozińskie, Piździńskie i dalej idąc po obecnych włodarzy, to sabotaż na nas mieszkańcach Lubina. Złotówki już ku.rwa nie wydam na ten bajzel. Zaczynam chodzić na Górnik Lubin, bo inaczej na serce zjadę, patrząc co te PLATFUSY wyczyniają z moją kochaną drużyną. Ludzie obudźcie się!!!!!!!!!!!!!!!!! Robią nas w ch..... w żywe oczy, szczają nam na pyski, a my mówimy od 6 lat, że deszcz pada. Ja mówię: BASTA - z miłości do Zagłębia.
(25.09.2013 - 0:04) - wuzetel (78.8.19.97).
Autentycznie nic mnie tak nie wku*wia jak te obrzydliwe pyski Jeża i wiecznie cieszącego się z hUj wie czego Kwieka. No tylko wyku*wic tym pajacom, pierdoloni najemnicy na wakacje przyjechali. Banas to juz dawno wrak sportowca, zamieszkal w MCDonaldzie chyba, ta druzyna to jeden wielki cyrk i nawet nikt nie jest w stanie tego cyrku upilnowac
(25.09.2013 - 1:35) - jadut (89.70.254.67).
ja juz sie chyba nawet uodpornilem na te wszystkie wtopy, z roku na rok coraz mniej mnie to rusza, chyba kwestia przyzwyczajenia :-/
(25.09.2013 - 5:59) - tony (79.188.19.82).
I gdzie ta młodzież z wcześniejszych zapowiedzi?Ten młody Bonecki i Azikiewicz byli naprawdę dobrzy i co?Powrót do jeza itp...gratuluje
(25.09.2013 - 6:00) - tony (79.188.19.82).
I gdzie ta młodzież z wcześniejszych zapowiedzi?Ten młody Bonecki i Azikiewicz byli naprawdę dobrzy i co?Powrót do jeza itp...gratuluje
(25.09.2013 - 7:23) - arnndo (188.201.116.97).
Dno jakiego nie mam na calym swiecie !
(25.09.2013 - 9:08) - tony (178.180.82.36).
Trenerze,powracający po kontuzjach powinni grać w rezerwach a młodzież trenująca z wami powinna grać a nie grają polowki w rezerwach,żenada,tam mają podnosić swoje umiejętności?
(25.09.2013 - 9:13) - Olo (89.79.242.21).
Ludzie Ratujcie Nasze ZAGŁĘBIE !!!!!!!!!!!!!!!!
(25.09.2013 - 9:36) - kibic (83.1.133.134).
masakra, zal bylo ogladac... poza Piatkiem, Bilkiem i Piechem nukomu sie biegac nie chcialo... gdyby nie rzuty rozne czy wolne to nawet nie wiedzialbym ze Jez, Cotra, Przybecki czy Kwiek sa w ogole na boisku! Jak mozna bylo nie kupic nikogo na skrzydla?! Teraz wychodza tego efekty...
(25.09.2013 - 9:39) - kibic (83.1.133.134).
Trzeba nam jakiegos porzadnego obytego trenera z charakterem.... Lenczyk sie nie nada on sam mowil ze juz sie wypalil i jemu sie nie chce! Bedzie bral tylko duza kase i tak naprawde bedzie mial wyrabane na wyniki, pomyslcie sami... Buczeka jeszcze kilka lat musi sie pouczyc i poczekac, jak narazie nie ma stylu nie ma grania a przypadkowe akcje to poziom A- klasy gdzie moze wyjdzie a moze nie wyjdzie...
(25.09.2013 - 10:26) - !!! (195.47.201.30).
Proponuję akcję ręcznik - na następnym meczu rzucic z Przodka na murawę kilkadziesiąt białych reczników - poddać ta druzyne i nieudolnego P(O)rezesunia zaraz na poczatku meczu - przecież oni nie walczą - poza tym i tak sie tego nie da ogladać :)
(25.09.2013 - 11:40) - zdzich659 (83.238.231.205).
Buczek po tym meczu powinien sam podać do dymisji za dużo błędów popełnił ,wystawienie powolnego Jeża na lini prawej pomocy,myślałe ,że Przybecki wejdzie za Jeża, a wymienił Oleksego,ćotra cofną się na obronę to już nie mieliśmy nikogo a skrzydłach ,jaki trener robi zmianę jak przegrywa w 90 minucie,
(25.09.2013 - 12:01) - (89.70.137.166).
A teraz uwaga! Wszystkie dzieci proszone o odejście od monitorów. Padnie parę słów o grze Zagłębiu, które z zadziwiającą konsekwencją udowadnia, że jego mecze powinny zostać natychmiast wycofane z oferty Canal+ z uwagi na ich szkodliwość dla widza. Napiszemy krótko: pierwsza połowa rozegrana dziś w Bydgoszczy to największe gówno jakie ostatnio widzieliśmy. Właściwie całe to spotkanie można by podzielić według jednego klucza - na pierwszą część, w której oba zespoły grały kompletną kupę oraz drugą, w której ten niesamowity poziom utrzymali już tylko lubinianie.

Przez 45 minut od rozpoczęcia odnotowaliśmy dwie sytuacje, o których od biedy można wspomnieć. Pierwszą i zarazem jedyną w całym meczu sensowną okazję dla Zagłębia, której po prezencie od Strąka nie wykorzystał Piech, no i drugą, kiedy Masłowski z rzutu wolnego wystrzelił piłkę na wysokość dziesiątego piętra. Może dwunastego. Nie warto odnotować czegokolwiek więcej. Wszyscy bohaterowie tego „widowiska” nadawali się do roboty w NASA, która szukała ostatnio chętnych do leżenia na kanapie za 5 tysięcy dolców w ramach badań wpływu mikrograwitacji na organizm ludzki.

Jesteśmy wdzięczni piłkarzom Zawiszy, że po przerwie ZACZĘLI GRAĆ W PIŁKĘ.

W międzyczasie przed kamerą C+ przystanął Łukasz Piątek i oświadczył, że skoro do tej pory było słabo, to w takim razie na drugą połowę lubinianie muszą wyjść jeszcze bardziej zmotywowani (parę osób w Polsce ponoć zakrztusiło się w tym momencie przy kolacji). Niestety, w drugiej połowie futbol w powszechnym rozumieniu tego słowa uprawiali tylko gospodarze. Najpierw Gliwę postraszyli Vasconcelos i Masłowski, by w końcu skonstruować efektowną trójkową akcję (Dudek – Wójcicki – Vasco) i nie dać mu szansy na skuteczną interwencję. Kiedy w żałosny sposób do szatni sam odesłał się Banaś, właściwie było już po meczu. Swoją drogą, ostatnio stwierdziliśmy, że kapitan Lubina ma coś z – dajmy na to – Mariusza Pawełka. Nieważne jak prezentuje się na co dzień, raz na kilka tygodni musi zaliczyć jakąś spektakularną wpadkę. Dziś skończyło się czerwoną kartką. Po chwili Zawisza sklecił drugą składną akcję, świetnie zachował się Geworgian (bardzo dobra zmiana!) i było 2:0.

Mamy wrażenie, że piłkarze Zagłębia po raz ostatni notowali taką regularność w swojej beznadziejnej grze mniej więcej wtedy, kiedy z funkcji trenera chcieli zwolnić Andrzeja Lesiaka.
(25.09.2013 - 13:20) - Zen On (78.10.109.51).
Wystarczyło zobaczyć jak turyści z Lubina zachowywali się w momencie gdy Zawisza strzelał bramki. Parodia. Cała taktyka Zagłebia to wybijanie na oślep do przodu górnej piłki i niech się dzieje wola nieba. Przybecki wielki gwiazdor, a mam wrażenie, że poza szybkością ten chłopak nie ma kompletnie nic, co pozwoliłoby mu grać na poziomie ekstraklasowym, a przykro mi to mówić, bo naprawdę byłem zwolennikiem tego transferu.

Co do trenera. Nikt poważny tej drużyny nie weźmie. Albo na kolanach do Lenczyka i może on zgodzi się użerać z tymi turystami albo trzeba było brać jak był czas Ojrzyńskiego, zamiast zwalniać Wojtalę. Nikt poważny, z nazwiskiem nie przyjdzie do tego żałosnego obecnie klubiku, bo nikt nie będzie chciał swojej kariery niszczyć.
(25.09.2013 - 14:15) - Andre (79.186.55.52).
Panowie prezesa zmienili żeby zrobił porządek w klubie i robi. Drużyna ma spaść i spadnie za wszelką cenę.Dlatego zatrudnili trenera bez doświadczenia bez pomysłu na zmianę gry. POpaprańcy potrafią wszystko zniszczyć czego dowodem jest nasz klub.Na pewno wszystko jest ok. dlatego prezes nawet się nie wypowiada o sytuacji w klubie.Dlatego składam "serdeczne" gratulacje dla niszczycieli tego klubu!!!
(25.09.2013 - 15:19) - Bolec (78.8.108.28).
Najgorsze jest to, że zarządzający klubem nie mają żadnej wizji jego rozwoju. We wszystkich działaniach na przestrzeni ostatniego półrocza nie widać żadnej strategii. To co się dzieje jest dziełem przypadku. Kompletnie nietrafione transfery przedsezonowe, wcześniej bezsensowne osłabienie drużyny. Zwolnienie trenera po dwóch kolejkach to amatorszczyzna w czystej postaci. Do tego wszystkiego trener debiutant, który ustawia drużynę ultra defensywnie. W ostatnich meczach w pierwszej jedenastce wychodziło max. 2-3 ofensywnych zawodników. Nie rozumiem dlaczego na boisku nie mogą jednocześnie grać Piech i Papadopulos? Czy stać nas na to by nasz najlepszy dotychczas napastnik siedział na ławce, gdy miejsca w jedenastce zajmują Jeż, Piątek, Kwiek czy Oleksy. Ta czwórka prezentuje poziom grubo poniżej przeciętności. Myślę, że Piech z Papadopulosem mogliby stworzyć ciekawy duet. Dysponują różnymi cechami i mogliby się świetnie uzupełniać. Piech potrafi przytrzymać piłkę, dobrze podaje i ma świetny strzał z dystansu. Papadopulos to z kolei typowy środkowy napastnik, dobrze wykańcza akcje w polu karnym i nieźle gra głową. System z jednym napastnikiem jest fajny ale tylko w przypadku, gdy ma się na skrzydłach szybkich zawodników o cechach napastników. Ani Jeż, ani Cotra (nominalny obrońca) takimi zawodnikami nie są. Należy postawić na prawdziwych skrzydłowych (Przybecki, Abwo, może Błąd), albo grać dwójką napastników. Gołym okiem widać, że paru graczy nie zasługuje na grę w ekstraklasie. Jeż, Woźniak, Rymaniak, Kwiek, Piątek, Gliwa i Oleksy to najsłabsze ogniwa zespołu, bezwzględnie do wymiany. Dla mnie największym rozczarowaniem jest Oleksy, po którym można się było więcej spodziewać. Po odejściu Costy widać dokładnie jakiego osłabienia doznaliśmy na tej pozycji. Tu powinien grać Cotra, chyba że trener dalej chce grać ośmioma obrońcami z przeciwnikami klasy Zawiszy. Wygląda na to, że kolejny sezon mamy z głowy. Znów nam przyjdzie walczyć o utrzymanie, prawdopodobnie z nowym trenerem, który będzie odbudowywał drużynę w trakcie sezonu. Kompletna amatorszczyzna. Jak zwykle niestety.
(25.09.2013 - 15:56) - jasiek (88.199.88.91).
Panowie Adam Buczek powinien jeszcze się pouczyć trochę od Bardziej doświadczonych trenerów. W składzie jest parę piłkarzy do wymiany Jeż Kwiek Piątek i oczywiście Gliwa. Banaś też ale nie zapomnijmy że sezon temu był jednym z najlepszych obrońców w Ekstraklasie najwyżej postawić go na ławkę niech złapie formę :)
(25.09.2013 - 16:25) - dede (78.8.187.175).
piłkarze zagłębia to jedno wielkie dno a ich pseudo trener to nieudacznik który nie miał papierów na granie i niema papierow na trenowanie
(25.09.2013 - 16:35) - aaaaa (89.70.141.192).
Buczkowi brakuje charyzmy on jest dla nich jak koleg po przegranym meczu powieze grali dobrze poklepie poplecach i jest ok a po takim meczu powinni zasuwac na lotnisko do lasu i biegacnie chce im sie grac to niech biegaja i poprzegranymmeczu niemowi sieze dobra gra skoro taka nie byla tylko opierdielic gwiazdeczki
(25.09.2013 - 16:43) - do RAS (78.8.19.97).
Ale mówisz "BASTA" w jakim sensie? Nie chodząc na mecze nic nie wskórasz, bo wpływy z biletów w tym klubie to jakieś 2% dochodu, kogo to ruszy? Ja nie przychodze ogladać panienek biegających na boisku tylko na ZAGŁĘBIE, a komu sie nie podoba to do widzenia nikt nie każe chodzić na mecze, a jeszcze nadejdą lepsze czasy i tacy kibice sukcesu beda sobie pluc w twarz ze odwrocili sie od Zaglebie po paru przegranych
(25.09.2013 - 18:24) - (91.236.34.74).
Do Tomcio jaka prace z mlodzieza to jest tylko mydlenie oczu uwierz mi nie jego to zasluga on tylko spijal smietanke
(25.09.2013 - 20:23) - ZARZĄD WON !!! (83.27.28.240).
rzygać mi się chce ... tfu...
walczył tylko PIECH , COTRA ...
i Bilek coś ...
_ Leńczyka brać !
(25.09.2013 - 21:15) - loop (83.5.61.84).
Nie ma Błąda, Azikiewicza i Boneckiego. Jest za to JEŻ, któremu kurwa trzeba przypierdolić lepę na garb, bo cwelowi nie chce się nawet biegać !!! KURWA SKANDAL, że taki człowiek gra w naszym klubie !
(25.09.2013 - 21:51) - (89.70.137.166).
NA OFICJALNEJ STRONIE NIE MOZNA NAPISAĆ KOMENTARZA, SKUTECZNIE NISZCZĄ KLUB - ICH ZAMYSŁEM JEST ZMNIEJSZENIE ZAINTERESOWANIA ZAGŁĘBIEM W REGIONIE. CENZURA.
(25.09.2013 - 23:22) - EDI (62.87.254.252).
Właściwie wszystko zostało już napisane... Najlepiej to strzelić focha i dać sobie spokój z chodzeniem na tą kopaninę. Ale czy nie zrobimy Naszemu Klubowi większej krzywdy taką postawą??? Nie wiem o co lub komu chodzi w tym procederze żeby wywołać ogólną niechęć do przychodzenia na stadion. Jedna z wielu teorii jest taka że odbywa się demontaż - rozkład Zagłębia. Tak naprawdę to nie możemy się tego dowiedzieć, ale jeśli jest w tym choć trochę prawdy, to klub potrzebuje NAS teraz w szczególności!!! Ja wiem że ciężko się to wszystko ogląda. Może trzeba zorganizować jakieś protesty. Są media na meczu. Przyjdźmy na stadion odwróćmy się tyłęm do murawy i przestójmy tak do końca. Niech wszyscy to widzą... Formy mogą być różne... Najważniejsze to nie dawać argumentów w postaci pustych miejsc... Pozdrawiam Wszystkich którym zależy na tym Klubie...
(26.09.2013 - 1:48) - t (188.147.130.15).
Pastora1 to czlowiek piszacy z serwerów kghm ?
(26.09.2013 - 7:34) - kibic (83.27.79.55).
SCIAGAMY STAROCIE A DABROWSKI ,DANIELEWICZ SA PODSTAWA CRAKOWI .WCZORAJ ZLALI MALINOWYCH A CHLOPAKI CALKIEM DOBRZE SOBIE RADZILI. NO WIEC OC W TYM KLUBIE CHODZI.
(26.09.2013 - 8:59) - Fan (83.17.110.137).
Chcieliście trenera z regionu znającego realia ZL to macie i dalej nie pasuje? Jaka jest pewność ze kolejna zmiana trenera w czymś pomorze? Może nawet lepiej jak spadną eks-klasy? I za rok może dwa awansują. Musimy na siłę tu siedzieć i co roku się męczyć?
Bez obrazy ale ja tu sensu nie widzę???
(26.09.2013 - 9:33) - (88.199.88.92).
DO PIEWCÓW LENCZYKA - JEGOMOŚĆ OFICJALNIE ZAKOŃCZYŁ KARIERĘ TRENERSKĄ, BAWI WNUKI I NIE PRZYJDZIE ZBAWIĆ ZL. Pozdrawiam
(26.09.2013 - 10:41) - do Prezesa: (78.10.67.119).
Apel do Prezesa: Jeśli w krótkim terminie nie zrobisz porządku z piłkarzami, to my zrobimy to za Ciebie, tyle, że Ty będziesz w następnej kolejności po nich. Koziński poleciał to i Ty polecisz. I tak długo macie spokój, bo na razie cisnęliśmy tylko w piłkarzyków. Ale powoli zbliża się czas na zarząd i powrót do bluzgania na Was. Nie może tak być, że te gnoje pajacyki nie raczą nawet podejść podziękować kibicom, którzy pobrali urlopy, zerwali noce, a pajacyki od razu do szatni, ze o poziomie ich gry nie wspomne. Albo Prezesie wymusisz na nich grę za pomocą braku premii, mniejszych wypłat itp, bo to na nich najlepiej działa, albo my kibice wezmiemy się Was wszystkich razem. Mamy dość ciągłego dobijania Zagłębia. Dość ośmieszania nas. Zarabiacie jak profesjonalni menadżerowie, pajacyki zarabiają jak zawodowcy a pracujecie jak najgorsi amatorzy! Co to ma być? Powtarzam: Wasz czas się kończy, ogarnijcie się póki macie czas, bo po derbach nie będzie litości dla nikogo!
(26.09.2013 - 11:04) - zdzich659 (83.238.231.205).
Czy Buczek niema jaj ,żeby podać się do dymisji , tylko Leńczyk da radę pogonić do pracy tych zdolnych leni,na temat Banasia i Jeża to szkoda nerwów,teraz wystawi Rymaniaka na środek,a trener ,który przegrywa 2-0 i robi zmianę w 90 minucie to jest sabotaż
(26.09.2013 - 13:49) - kolomolo (79.190.78.34).
bez komentarza, ale za to z innej beczki o byłym naszym "pupilku"
http://sport.lca.pl/legnica,news,42683,Transferowy_hit_Bartczak_w_Chojnowie_.html
(26.09.2013 - 16:23) - adam (91.236.34.193).
Do fan może i masz racje chcielismy trenera z regionu ale trenera Od dawna on jest promowany przez nasze władze ale nawet nie zasloguje być 2 trenerem A ta gatka o pracy z mlodzierza to miedzy bajki możesz wlozyc Jak by był tu inny trener na jego miejscu już dawno by wylecial
(26.09.2013 - 19:19) - NEWS (176.101.143.120).
Mroczkowski do wzięcia
(26.09.2013 - 21:57) - rui (89.79.241.65).
EDI - to co mowisz powinii wszyscy przeczytac kilka razy . Deemontaz nabrał tempa bo ostatnio Bestrzyński nie spełnił oczekiwań pracodawcy i nie spuścił klubu z ekstraklapy...W związku z kłopotami Śląska kasa z KGHM była by jak najmilej widziana we Wrocławiu. Trzeba więc skłócic i spowodowac by kibice olali Zagłębie !! Jakie to proste...
 
Dodaj swój komentarz:
Pseudonim:

Email:

Treść komentarza:



Zamieszczając swój komentarz wyrażasz zgodę na jego ewentualne nieodpłatne opublikowanie (w całości lub fragmentach) w innych mediach, a w szczególności internecie, telewizji, radiu i prasie.
 
R   E   K   L   A   M   A